Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Saturday, December 5, 2009

Funderingar

Hej.

Mitt i examensskrivandet frånviker jag från min silenzio stampa, för att jag behöver er hjälp kära läsare. När min favoritblogg BankochNiva som jag länkar till går i graven och jag inte längre har samma källa att ösa ur, så börjar jag umgås med tankar på att lägga ner mitt skrivande, i alla fall tillfälligt. Annan orsak är väl också att det finns andra saker man kan prioritera i livet än att författa enkla texter som inte lämnar särskilt djupa avtryck (dessutom börjar På spåret på SVT fredag, med gott om okända pärlor). Så nu bestämmer ni. Omröstning till höger. Jag hänvisar så länge till en rörande, vacker, nyttig, sorglig, viktig och otroligt tänkvärd blogg som fick mig att sätta pris på enkla små saker i livet. Tack för att du delade Regine.

Glömde säga att jag behöver 100 röster fram till nyårsafton annars går bloggen i graven.

6 comments:

Unknown said...

jeg skal gi deg en stemme for at bloggen fortsetter, men at du krever 100 stemmer er vel noe ambisiøst.

Har du i det hele tatt 100 unike lesere?

Unknown said...

Vi får se....... 22 dagar kvar till nyårsafton.

Unknown said...

Det er en trist dag for de som liker andre sider av Oslo enn Karl Johan og Holmenkollen hvis du legger ned bloggen.
Du får bruke den tiden du trenger til å hente energi og inspirasjon hvis du lover dine trofaste og engasjerte lesere (bl.a. meg!) og komme sterkt tilbake!

Unknown said...

Tackar ödmjukt för rosen. Trevligt att höra. Den som lever får se, plötsligt belyser jag okända pärlor med frisk mod igen...

Siquidem said...

Kom igen nu! Håller med föregående talare!

Dessutom så har du och jag fortfarande inte gjort en remake av ballerinakjolvideon... DET om något vore en okänd (ökänd?) pärla...

Word verification of the day är för övrigt "distoxis". FYI.

Unknown said...

Ord som jag måste googla går bort... dagens ord här är sagitalplan, md pronerat grepp för bäst möjlig hypertrofiträning....insnöad (inte 1 ord)