Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Sunday, January 31, 2010

Bloggen goes shopping


Hej.

Jag hänger på bloggtrenden, och mode-bloggar!!!!
Ryktet går att den utmärka brittiska kedjan Topman ska etablera sig i Norges huvudstad, min hemstad (well). När det blir återstår att se. Skulle inte förundra mig om bara syrran Topshop blir etablerad till att starta med. Men, annars kan jag tipsa om följande: Stockholm har fler än bara en Topmanbutik! Den jag ska besöka 2 mars (det är inbokat), ligger centralt på Drottninggatan i omedelbar närhet till Sergels torg. Hoppas bara en ängel har trollat in obegränsat med ekonomiska resurser på mitt konto tills dess.....

Sortimentetet Topman har finner du ju på nätsidorna, där man ju också kan shoppa topkläder. Men att shoppa kläder på nätet är ju inte helt detsamma, om man nu inte väljer att designa en t-shirt eller nåt då. Apropå t-skjorta....så här roliga t-shirts kan du hitta på Topman.

No comments: