Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Sunday, May 29, 2011

Sommarens stora happening!

Hej vänner!

Lördagen 6:e augusti så arrangerar jag den årliga parkquizen i Tøyenparken. I fjol slog deltagandet alla rekord, och vi satsar mot det också i år. Den sena daton förklaras med jag måste få tid att laga frågor, feriera och förhoppningsvis samla största möjliga deltagarantal.

Så, kommer du? Eller måste vi finna en ny dag?
Skriv din kommentar nedanför.

5 comments:

Anonymous said...

Jeg er på ferie 6.august :) Men si ifra hvis det blir flyttet så kanskje jeg er hjemme.

Glad mandag!

/Kristine

Anonymous said...

Heisann sveisann!
Jeg har også startet ferien min den 6.aug, så da har vi nok mest sannsynlig kastet loss og dratt på ferie:) Men om det skulle bli litt før så kan jeg...:)

Line:)

Beate said...

Hei! Dette passer veldig fint for meg da:) Jeg har også ferie, men som utskremt skaptrønder, skal nok en god del av ferien inntas på det glade østland:) -får man stille meg lag selv??

Beate

Marcus said...

Tack för snabba svar. Naturligtvis får man stapla ett eget lag på benen. Det som är meningen. Målet är att jag ska bli tvungen att leda quizen via megafon och motta klagomål i parken....:)

André said...

Bortreist den helgen.

André