Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Tuesday, November 10, 2009

Cafe-avvisat

Hej.

Fick rekommenderat ett cafe som jag borde besöka......
USCH och FY!

Cafe Torgerstuen, slår världsrekord i mys visas på nätsidan), torkade blommor, djungelvarm temperatur, halva träd på väggarna, mysiga kakor och ingen (ja...) alkoholservering. Inte konstigt alla gäster var förälskade par. Och nej jag är inte bitter. Gå en annan plats som vi gjorde för Torgerstuen var en gedigen besvikelse. Man får hitta en annan plats att söka flykt till nu som vinteren kommer. Celine Dion spelades också på stereon på denna cafe, som dessvärre inte var en pärla, utan bara äsch!

To be continued.....

5 comments:

Unknown said...

Hva? Var det bare trist og dumt der?
Jeg har gått forbi en million ganger, og har hver gang tenkt at det ser veldig koselig ut der. Jeg har lovd meg selv at jeg skal besøke kafeen en vakker dag..
.. Også var det bare æsj?

Unknown said...

Hva var det egentlig som var den store besvikelsen med dette stedet (Bortsett fra Celine Dion og manglende alkoholservering)?

Dyrt, dårlig service, dårlig klientell, elendig mat, elendig kaffe etc etc?

Unknown said...

Beklager Magnus, ska utbrodera mera. Victoria: Jag har också gått förbi 100-tals gånger med samma tanke, men tydligen förgäves (en miljon du liksom, yeah right!). Avsaknaden av alkohol gjorde inte mig så mycket. Men platsen var bara som jag försökte säga ûberkoselig (koselig=mysig), med torkade blommor, alltför många grader celsius, trög service (trots 4 ansatta på jobb samtidigt), Celines svulstiga ballader på hög volym (my heart will go on), men besök gärna själv.

Scott said...

Jeg var med på denne utflukten og sier meg helt enig med Marcus her. Det må være det værste cafébesøket jeg har opplevd! Det luktet blomster og kanel og stedet var fyllt opp av nyforelskede kåte par som virket totalt uforstyrret av heksa som duret ut av høytalerne. Det er selvfølgelig ikke værre enn at man lar være å dra dit igjen, så får de romantiske sjeler sitte der å drikke te og spise sunn salat. Stedet var fullt av folk, og derfor er det med undring jeg registrerte at et av bordene var fyllt opp av pynt istedet for å gjøre plass til flere gjester. Nå nærmer julen seg og mer koselig skal det bli...jaja, godt det ikke er lenge til julen er over.

Unknown said...

koselig innlegg Scott. Koselig med jul...koselige hilsener fra meg