Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Sunday, August 29, 2010

Har detta blivit ett uteställe?

Hej.

Har snart bloggat Youngstorvet (i Oslo) runt tror jag. Men var här igår, uppe i hörnet på Kjökken & Bar som jag trodde var ett dagstidscafe för latte-drickande, barnvagnsrullande moderna mammor, så döm om min förvåning var stor när vi njöt DJ-spelad musik i en soft stämning a la lounge. En liten del av Oslo som måste upplevas på nytt kände jag. Jag och mina glada medsvirare trivdes i alla fall, och tror dessa rader sammanfattar min afton och inställning.

Vi är skrattet i halsen och knaket i fogen
Vi är rastlösa själar som irrar i skogen
Vi är dom som är kungar om natten på krogen
Vi är dom som vill ha allt
Vi är pojkarna som lovar tusenfalt


Förreste
n väldigt intressant att vestkanten söker sig östöver.
Igår var det kö för att komma in på
ärevärdiga Justisen.
Snart tar vestkantbratsen över hela staden som en vän av mig sa..........

No comments: