Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Wednesday, November 26, 2008

Platser du INTE ska besöka.

God afton läsare.

Måste bara frångå mina principer och lista två uteplatser i Oslo, som definitivt hamnar på min svarta lista. Upplever fortfarande obehag efter besök där för 2 veckor sedan. Så nu vet ni, inte besök hemska, snobbiga, stekarplatserna La Belle Sole och Hammertson alldeles vid Solli plats, på västra sidan av staden, ett stenkast från kungens modesta slott.

Bägge platserna frekventeras av folk som inte vet var de ska gå på krogen för att träffa vanliga, naturliga och äkta människor. Blå skjorter och mäklare är en vanlig syn, och falska blondiner med leopardkjolar och dollartecken i ögonen häckar också i traktena av det som tidigare hette Lapsetorvet.

Dyra barnoter är dessvärre ett måste för att få inpass i denna miljö. En miljö som jag ärligt sagt måste säga att jag klarar mej bra utan. Lägger inte upp några bilder, men frestas ni så kan ni ju besöka platserna och skaffa er en egen mening.

Håller mej undan jag.

Marcus

No comments: