Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Monday, December 8, 2008

John Dee-Tigerstadens bästa konsertlokal



Efter flera konserter under hösten på den helmysiga och intima John Dee (uppkallat efter en brittisk matematiker) måste jag flagga för platsen på denna vällästa plats. Efter en fantastisk konsert med svenska indiedrottningen Annika Norlin och hennes projekt Hello Saferide och den glada, spralliga Miss Li, så utnämner jag nu den lilla puben till hela Oslos bästa konsertlokal.

Jag har sett flera konserter där genom åren, och aldrig gått missnöjd därifrån. Så då vet jag inte om det är platsen eller musiken som fångar mej, eller bägge delar. Värt att nämnas är också att ölen säljes till akseptabel pris, och inte till hutlösa priser som hos storebror Sentrum Scene. Så har du lyckats med att få biljetter till Lykke Li 10 december, så får jag gratulera.

No comments: