Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Sunday, February 8, 2009

Arena Fitness



Hej.
Ute på Fornebu i Oslo, med direkt anslutning till nybyggda Telenor arena har ett lyxigt nytt gym (eller ska vi kalla det totalupplevelse?)öppnat i dessa dagar. Orsaken till att jag nämner det i bloggen är också att de frestar med gratis träning ut nästa vecka (vecka 6).

Jag testade det själv på fredag eftermiddag, och blev imponerad, utan att jag undersökte prisklass på det som framstår som något flott och fint för de rika i Bärum. Ett lagom stort träningscenter, med en stor relaxavdelning och spa i tillägg till en klinik där diverse skavanker kan behandlas vänder sig genom stora glasfönster ut mot det som en gång var Oslos huvudflygpats.

Arena fitness har det absolut senaste av teknologi och träningsredskap. Dockingstationer för Ipod, egen Tv-skärm på varje löpband, sminkförsäljning! i receptionen, ett kaffehörn där det också kommer en smoothiebar framöver. Och så det lyxigaste i mina ögon. 2 stycken bubbelpooler som är plasserad i anslutning till spa & relaxdelen.

Är du dessutom en Stabäksupporter så är garanterat chansen stor för att springa på några av de blåa seriemästarna från 2008 säsongen i lokalerna. Har du möjlighet, pröva gymet. Gratis bubbelbad är väl aldrig fel?

No comments: