Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Tuesday, October 20, 2009

Grefsenkollen på lördag-kommer du?


Hej.

På lördag ska det lagas stor brasa (på amerikanska hade säkert någon kallat det bonfire) på toppen av Grefsenkollen (som jag skryter ohämmat av igen). Väderförbehåll säger du? Finns inget dåligt väder säger jag.......

Nu undrar jag vem som kommer? Och vem som tar med någon vän, hund eller övernattningstält?
Hört rykten om manfall stämmer det?

Denna trevliga grillafton blev dessvärre inställd, men skam den som ger sig. Vi får återkomma vid senare anledning. Nyårsafton?

Checklista för nybörjare på kolletur.

-Busskort
-Ficklampa (om du har)
-Sittunderlag
-dricka (gärna varmt och kallt)
-Varma skor och kläder
-alkoholsinne
-fackla (?!?!)
-nåt spisandes
-ett glatt humör
-orienteringsförmåga

Så vem kommer?
Hvem möter opp og smaker på min rognebärlikör?
Skriv er upp nedanför.

2 comments:

Unknown said...

Jeg kommer. Ganske sikker på at Vic blir med også

Unknown said...

Jeg er helt sikker på at jeg kommer!