Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Thursday, August 13, 2009

Bloggen spårar ut

Hallo bloggen (som min favorit-co-blogger brukar säga)!

Vet jag har haft lite väl mycket kända pärlor, eller inte pärlor alls på bloggen sista tiden. Men kanske är det ett sätt jag använder för att få de 3-4 gästbloggarna att få tummen ut?

I helgen missar jag en okänd pärla. Skulle på fisketur i Hallingdal, men ''karriären'' sliter mig lite i alla riktningar, och viljan att återförenas med några goda vänner blev också överväldigande. Nästa år Mr International!

Jag kan bara säga att bloggen i väntan på gästbloggande åter ska guida till pärlor, och inte kommersiella ställen för tråkiga, folk flest. Dom vet ju INTE bäst....

Därför ska jag i helgen besöka en närbelägen (förhoppningsvis) godbit, som jag för länge sedan borde besökt. Tills vidare kan jag berätta att Stratos uteservering är stängd för sommaren, det är kallt som i stenhus och doftar av höst, och Oslo centrum är fult som stryk från ovan.

Men man behöver ju inte se ner. Se upp, ring om du vill, å hälsa dom jag känner, håll blicken kvar i skyn när hösten blir mörk och vacker och stjärnorna lyser upp himmelen över oss.

No comments: