Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Tuesday, September 22, 2009

Bloggen fyller runt......

Hipp hurra!

Bloggen blir självupptagen och berättar att jag firar 100 inlägg (ja 101 med denna, då). Det som började som en plojgrej i en husbil, förra sommaren på resa mot Salzburg, via både Tittmooning och Sassnitz (men dessvärre inte Fucking) har tagit mig helt hit. En bloggande gigant, med flera heltidsanställda (eller kanske inte).

Jag tackar alla mina trogna läsare (fans väl?), för både upplysande kommentarer och motivationshjälp. Så vill jag tacka alla flygsällskap, NSB, SJ, Swebus, bartenders, cafeservitriser eller bara vackra platser som gjort detta möjligt. Utan er..... o.s.v

Inspirerad av andra bloggar släpper jag därför till mina läsare. Frågestund!! Fråga mig vad ni vill, nästan (min identitet som partysvensk måste inte röjas, ej heller Grefsenmannens identitet, eller varför folk orkar Twittra eller min frisörs namn får avslöjas). Men.....SHOOT!!

4 comments:

Unknown said...

Jeg savner flere utelivstester. Eller test av diverse puber. Ettermiddagspuber. Steder der man kan gå alene etter jobb. Ta en øl eller 2, lese aviser, spise litt mat etc. Alt uten å bli forstyrret av alkiser, hipstere eller party-svensker.

Trenger flere slike steder, og jeg trenger din hjelp for å finne dem.

Tar bloggen saken?

Unknown said...

Bloggen ska ved han får uträttat.Nu jobbar jag ju de flesta eftermiddagar för ögonblicket, men ska se på saken, eller skicka ut en korrespondent. Kanske du vill söka stillingen Magnus?

Unknown said...

Ja det hadde kanskje vært en idé? Høsten er jo den perfekte årstiden for en ettermidagspils eller to.

Vi får se hva jeg kan få til.

Siquidem said...

Ja, då ska vi se..!

1) Vad gör man i Oslo på jul- och nyårsafton om man mot förmodan skulle befinna sig i nämnda stad då?

2) Paris eller Paldiski? Personligen tycker jag om Paris men Paldiski har jag velat åka till ända sedan jag för många år sedan hittade den på en lista över världens tråkigaste platser. DET om något lär ju vara en okänd pärla! Fascinerande med små byar i forna Sovjetunionen för övrigt. Fan att man inte kan språken. Nu ska jag inte komma med en avhandling, detta är en frågestund och inte ett informationsmöte :) (http://hem.bredband.net/hansfredriksson/paldiski/)

3) Om man ska spraymåla plast, ska man sandpappra först? Behövs det? 600?

4) Hur överlever man en zombieinvasion?

5) Vad tror du om Finlands spannmålsunderskott?

6) Går du ofta hit? :)