Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Saturday, September 19, 2009

Slentrianbloggande


Upptagen med seminar, därför återkommer jag hellre till Kulturnatten i Oslo i går kväll vid ett senare tillfälle. Kort sagt så kan man väl säga mycket väsen för ingenting. Bloggen njuter källaren på ett träningscenter i helgen, och inte solen. Men Chris McDonald platsar som en okänd pärla! Och så gör också Ketchup & Curry i Kirkeveien där jag åt god förnorskad indisk mat och drack öl till rimliga priser med arbetskollegor i afton. Ska blogga längre och fylligare när jag får tid, eller någon gästbloggare skriver av sig.

Hoppar och sprätter vidare så länge (eller mest föredrag gott nedsjunken på en hård stol för mig). Kolla undersökningen till höger så länge, anar mig till resultatet....

No comments: