Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Sunday, May 31, 2009

Utsikt över Oslo


Hej bloggläsare!

Bloggen tar inte ledigt på varma dagar heller. Siesta är inget för mig. Oslos kuperade terräng bjuder ju på många vackra platser att blicka ut över staden på. Så nu i sommarvärmen vill jag slå ett slag för det sommaröppna Cafe Utsikten. Vackert beläget med utsikt över öarna i Oslofjorden, och med Oslos bästa våfflor (trodde det var på Ullevålseter jag?).
Kort väg från centrum både med spårvagn, cykel och buss med Ekebergrestauranten som närmaste granne. Dessutom finns en vacker skogsstig som går vidare in mot Sportplassen. Den kan också promeneras för att njuta utsikten och naturen. Dessutom är det ju ett fint sätt att bygga upp aptiten på. Låter bilderna tala för sig jag.

No comments: