Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Thursday, April 16, 2009

Dagens nätsida att besöka

Man kan ju inte alltid vara lika kreativ i sitt bloggande, eller upptäcka nya platser. Men detta är ett helt fantastiskt och fascinerande program från Sveriges radio Program 3, som faktiskt gjort några arbetsdagar lättare. Mina favoriter är märkligt nog de som involverar grova brott och naturkatastrofer bland dessa välgjorda dokumentarer. Lasermannen får bli min favorit, nästan lika bra som boken av Gellert Tamas eller TV-serien med samma namn.

Förresten så efterlyser jag fortfarande gästbloggare. Ge mig din pärla i Oslo! ''A once in a lifetime opportunity''!

God afton.

3 comments:

Siquidem said...

SR är ju helt överlägset. Brukar ha sånt på i bakgrunden medan jag redigerar bilder, diskar eller pysslar med diverse.

Kan jag gästblogga? Vad tror du om det? Måste dock ut på lite mer sightseeing först i sådana fall. Och eventuellt låna en kamera av någon.

Unknown said...

Hej.

Du är hjärtligt välkommen att gästblogga. Du är härmed gästbloggare en på min lista. Angående bilder, så har du kanske mobilkamera? Inte större krav än så jag.. MEN..du måste lova mig att inte blogga om din arbetsplats, butiken för att locka kunder och öka omsättningen ;)

Förstörde jag dina bloggplaner nu? :)

Siquidem said...

Meh, området runt min arbetsplats är ju så fint! Eller inte.

Nej, jag ska hitta på nåt mer kreativt.

Jag har för övrigt en mobilkamera, men inget sätt att föra över bilderna, har inte bluetooth eller IR eller ens sladd eller så. Får låna en kamera helt enkelt. Tror en av mina sambor har en.