Jag röstar inte på Sverigedemokraterna – läs mer på www.sverigedemokraterna.de">”sverigedemokraterna"

Thursday, April 2, 2009

Reklam på bloggen.

Bara ett kort utlåtande, då jag fått frågor om fenomenet. Jag styr inte annonserna, och är därför heller inte ansvarig för de postade annonserna som reklamerar om Thai-kvinnor. Men annonserna är relaterade till det jag skriver om, så i detta tillfället måste ju den tidigare nämnda annonsen vara riktad mot mitt inlägg om min hemkommun Kalix, där det finns gott om kvinnor från det vi gärna sammanfattar till Thailand, men egentligen kan vara både Fillipinerna och Taiwan eller andra nationaliteter. Inte vet jag?

Om jag ber er undgå att klicka på denna (du också Frode), så blir det ju en okänd plats som INTE bör besökas också. Dessutom kanske det fungerar som omvänd psykologi och gör att ni bara MÅSTE trycka på länken, och vem cashar in då?

God natt

2 comments:

Frode said...

Trykker Trykker Trykker
Bare MÅ trykke !!

Marcusellos said...

Ja, för du läser min blogg på grunn av annonsene? :)